Stel je vraag aan
onze AI-assistent
Naar hoofdinhoud Naar footer

Kennisproduct Handleiding bijeenkomst organiseren

Gepubliceerd op: 01-05-2022

Je wilt een bijeenkomst organiseren, bijvoorbeeld voor een succesvolle aftrap van je project. Daar komt nogal wat bij kijken. Hoe pak je dat aan? In deze handleiding lees je waar je aan moet denken, vanaf het moment van organiseren tot aan de bijeenkomst zelf en daarna.

Dit kennisproduct helpt je bij de organisatie van een bijeenkomst. Een bijeenkomst kan een heel nuttig communicatiekanaal zijn om betrokkenen te informeren of ruimte te geven om vragen te stellen. Het is verstandig om bij de organisatie van een bijeenkomst samen te werken met een paar collega’s. Onder andere is de hulp van een communicatieadviseur aan te raden.

Samenvatting "Handleiding bijeenkomst organiseren"

  • Cliëntgroep: Cliënten in de gehandicaptenzorg
  • Gebruikers: Innovatie-managers, projectteams en stakeholders
  • Wanneer gebruiken? Tijdens het organiseren van een bijeenkomst ten behoeve van zorgtechnologie implementatie
  • Training nodig? Nee
  • Product getest? Nee
  • Waar te vinden? Besproken tijdens Congres #InZo2022, aanvullende informatie en eventuele downloads zijn onder deze tabel te vinden
  • Kosten: Gratis

Onderbouwing van het kennisproduct 

Innovatie-Route kennisproducten 

Dit kennisproduct is onderdeel van de Innovatie-Route: een stappenplan voor het inrichten van het implementatieproces van zorgtechnologie in de gehandicaptenzorg. Bij elke stap vind je uitleg, hulp, algemene tips en praktische voorbeelden. De Innovatie-Route is ontwikkeld binnen de Innovatie-impuls van het programma Volwaardig leven van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS). 

Meer informatie 

Downloads

Deel deze pagina via:

Soort

Handreiking

Soort kennis

Praktijk

Taal

Nederlands