Naar hoofdinhoud Naar footer

eLearning Goed in Gesprek

Gepubliceerd op: 31-10-2018

Goede gesprekken zijn belangrijk in de zorg. Met cliënten, collega’s, mantelzorgers of familie en vrienden van cliënten. Door goede gesprekken wordt werk leuker en de zorg beter. Sommige gesprekken lopen lastig. Waarom is dat en hoe kan het beter? Dat leer jemet de eLearning modules Goed in Gesprek.

Voor iedereen werkzaam in de langdurige zorg

In de 2 modules leer je door vragen te beantwoorden over praktijksituaties. Daarnaast zijn er video’s met duidelijke voorbeelden. Daardoor is deze eLearning gemakkelijk te volgen voor iedereen die werkzaam is in de langdurende zorg; van gastvrouw tot verpleegkundige.

Doe e-Learning Goed in Gesprek

Als je 80% van de toetsvragen goed hebt, krijg je een certificaat. Je kunt de e-learning altijd opnieuw doen. Doe de e-Learning.

Accreditatie Goed in Gesprek

Voor elke module kun je 1 accreditatiepunt halen voor het Kwaliteitsregister Verpleegkundigen en Verzorgenden van V&VN (4 euro administratiekosten). Deel 1 gaat over het voeren van een goed gesprek. Hoe goed luister je of vul je gemakkelijk in voor een ander? Stel je veel open of juist gesloten of suggestieve vragen? In deel 2 leer je over gesprekken met een specifiek doel, bijvoorbeeld feedback geven en krijgen en wat hier het juiste moment voor is.

Deel deze pagina via:

Stel je vraag aan

Soort

Lesmateriaal

Taal

Nederlands